Trefferliste "Marketing Practices And AI" - alle Bücher

Wir konnten keine exakten Treffer zu Ihrer Suche nach "Marketing Practices and AI" finden. Könnten diese Produkte zu Ihrer Suche passen?

Ansicht:

Stephan Heinrich
KI im Vertrieb

Stellen Sie sich vor, Sie hätten eine ganze Halle voller williger, intelligenter Mitarbeiter, die fast kostenlos für Sie arbeiten wollen. Diese Mitarbeiter haben Zugriff auf das gesamte Wissen der Welt, v…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,99

Andreas Berens, Carsten Bolk
Content Creation mit KI

Rheinwerk Computing

Social-Media-Posts automatisch erstellen und kommentieren, Titelseiten von Magazinen gestalten, Interviews vorbereiten, Recherchen anstellen, oder bessere Texte sowie Video- und Audio-Content von der KI e…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 34,90

Shiv Singh,
KI im Marketing für Dummies

Machen Sie sich fit für die Zukunft des Marketing!Mit der Einführung von künstlicher Intelligenz vollzieht sich in der Marketingbranche gerade eine Revolution. KI-Tools sind in der Lage Texte, Bilder, Aud…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 25,00

Benjamin Eidam, Dan Bauer
Der KI-Schlüssel für Unternehmen

Künstliche Intelligenz (KI) ist die wichtigste Technologie unserer Zeit. Sie entscheidet schon heute darüber, welche Unternehmen morgen noch wettbewerbsfähig sind oder den Markt dominieren. Angesichts der…

lieferbar ab 16.8.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,99

Katie King
AI Strategy for Sales and Marketing

Learn how to implement an integrated AI strategy that connects your marketing, sales and customer experience, to achieve and sustain the competitive edge.

Erscheint bald
Buch

Katie King
AI Strategy for Sales and Marketing

Learn how to implement an integrated AI strategy that connects your marketing, sales and customer experience, to achieve and sustain the competitive edge.

Erscheint bald
Buch

Marketing and AI: Shaping the Future Together

The growing availability of data, intelligent computational systems, and affordable storage and software has spurred a keen interest among marketers to explore new artificial intelligence (AI) methods and…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 219,03

Carlos Rojas, Mariya Breyter
Reliability Engineering in the Cloud

Deliver Resilient, Scalable, and Fault-Tolerant Cloud Services with AI, Lean, and Reliability Engineering The success of your business hinges on the resilience of your cloud infrastructure. System failure…

lieferbar ab 6.9.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 54,43

Álvaro Dias
Lifestyle Entrepreneurship in Tourism

This book delves into the emerging field of tourism lifestyle entrepreneurship exploring its unique characteristics, challenges, and contributions to the tourism industry and broader economy. Designed for…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 54,75

Sachiko Scheuing
How to Use Customer Data

Data-driven marketing is a huge aspect of any modern-day marketing plan, but balancing customers' privacy concerns with the latest innovations can be a complex challenge. When done right, data-driven mark…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Vorheriger Preis EUR 208,77, reduziert um 5%
Aktueller Preis: EUR 197,27

Sachiko Scheuing
How to Use Customer Data

Ensure your marketing is GDPR/DPDI compliant whilst navigating technological changes and optimizing customer experience with this practical and user-friendly guide.

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 70,86

Sinan Ozdemir
Quick Start Guide to Large Language Models

The Practical, Step-by-Step Guide to Using LLMs at Scale in Projects and Products Large Language Models (LLMs) like Llama 3, Claude 3, and the GPT family are demonstrating breathtaking capabilities, but …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 61,26

Victoria I Boyd
The Nonprofit Ai Playbook

The essential must-have steps to learn, understand and implement AI specifically for the nonprofit sector. Presented a clear strategies designed to support all systems and operations.

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 42,69

Adam Brotman, Andy Sack
AI First

"What does the rapid rise and astonishing rate of improvement of AI mean for brands in the next five years? Listen to what OpenAI CEO Sam Altman told authors Adam Brotman and Andy Sack when he met th…

lieferbar ab 24.6.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 31,40

David Meerman Scott
The New Rules of Marketing & PR

"The rapid growth of generative artificial intelligence tools from AI giants like OpenAI and Google, plus a host of smaller startups, is the most significant development in modern marketing and PR si…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,42

Marily Nika
Building AI-Powered Products

Drawing from her experience at Google and Meta, Dr. Marily Nika delivers the definitive guide for product managers building AI and GenAI powered products. Packed with smart strategies, actionable tools, a…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 41,58

Michael Lewrick, Omar Hatamleh
AI & Innovation

"THE BOOK FROM OMAR & MICHAEL IS A MASTERPIECE TO UNDERSTAND THE POSSIBILITIES OF HOW AI WILL CHANGE FUNDAMENTALLY OUR WORLD, BUSINESSES AND LIFE! A MUST-READ!" -Nabil Malouli, SVP of eComme…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 33,02

Jenna Tiffany
Marketing Strategy

Create an effective marketing strategy with this step-by-step resource to building an action plan, determining your competitive advantage and measuring success.

Erscheint bald
Buch

Jenna Tiffany
Marketing Strategy

Create an effective marketing strategy with this step-by-step resource to building an action plan, determining your competitive advantage and measuring success.

Erscheint bald
Buch

Simon Kingsnorth
Digital Marketing Strategy

Plan, implement and optimize a tailored, end-to-end digital marketing strategy that aligns to business objectives with this new edition of the international bestseller.

Erscheint bald
Buch
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.